gud vad det är svårt att komma på rubrik.

känner jag att det är dax att klippa sig tycker jag, håret ramlar av av sliten het och för mycket färgning, buhu.. men frågan är hur jag ska klippa mig, några förslag? vill göra något kul med håret, nu är det så himla tråkigt, usch. kanske färga det i stilen med rött, eller blått, eller kanske halva rött och halva blått, kort, långt lockigt platt, kom med massa förslag! skriv en kommentar om hur eran syn på mitt hår ska se ut, tack bitches!







får panik på mitt hår, hjälp mig nu!


Kommentarer
Postat av: becca cpstörd

ditt hår är fint :D klipp bara lite längre page, säkert assnyggt :D

2010-09-08 @ 21:40:05
Postat av: Jennifer

En skönhet klär sig i allt :) <3

2010-09-08 @ 23:30:54

skriv ut!:

vad heter du?:
ska jag finnas kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0